reklama

Orange eshop ma pripraví o nervy

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Chcete jeden mesiac nezaplatiť paušál, čakať niekoľko týždňov na mobil, minimálne desaťkrát volať na číslo 905, hádať sa a počúvať stále iné príbehy a rozprávky? Nech sa páči, použite orange e-shop.

Na začiatku to bolo tak jednoduché. Vybrať si paušál, počet voľných minút a tiež počet sms. Prísľub paušálu snov sa začal napĺňať. Namixovali sme si počet voľných minút, počet predplatených minút a počet voľných sms správ. V poslednom kroku – čáry-máry – sms správy zmizli. To malo zákonite vplyv aj na cenu mobilu. Pri vyššej mesačnej splátke som ho mal mať za sumu 79 eur. Mal mať, ale nemal. Keďže som v programe nemal nijakú šancu a ani možnosť predplatiť si aj voľné sms správy, cena telefónu vyskočila na 139 eur. Teda o pekný peniaz navyše. Postup som zopakoval viackrát, dokonca (aj keď som vedel, že je to nezmyselné) na viacerých počítačoch. Stále však to isté. Pekne mi tam blikala suma 139 eur. Však čože by zákazník nezaplatil milovanému Orangeu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

1. telefonát

Volám na zákaznícke číslo 905, po krátkej melódii mi zdvihne mladý muž. Problém mu vysvetlím, pomaly, zopakujem, čo sa stalo a on ma (snáď) rýchlo pochopil. Uistil ma, že všetko bude ok, suma je len provizórna, kuriér mi donesie mobil za správnu sumu. Nemusím sa ničoho obávať. O dva dni prišiel kuriér a zaspieval sumu 139 eur za telefón. Samozrejme som to neprebral.

2. telefonát

Opäť volám na číslo 905. Tentoraz zdvihne žena. Opäť všetko vysvetlím, opäť chápavá (už pochybujem) odpoveď. Operátorka ma uistí, že zavolá na fakturačné oddelenie, tam to všetko opravia, vybavia to a zavolá mi.

3. telefonát

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nikto mi počas dňa nezavolal, a tak znovu vytáčam 905. Opäť zdvihne mladá slečna, ale tentoraz iná a samozrejme o ničom nevie. Znovu rozprávam to isté, opakovane mi operátorka na všetko prikyvuje a sľúbi, že sa všetko dá do poriadku, nič sa nemusím báť. A na konci dodá obligatórne – „Ja vám zavolám!“

4. telefonát

Nikto nevolá celých 24 hodín. Tak znovu vytáčam moje „obľúbené“ číslo a znovu hovorím (opäť) s inou operátorkou. Môj príbeh opakujem zasa a mám pocit, že je to nekonečné (to som ešte nevedel, že to bude nekonečné). Operátorka mi navrhne stornovanie objednávky a žiadosť pošle neviem komu na neviem aké oddelenie. Vraj mi zavolá o pár hodín (no určite, pomyslím si).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

5. telefonát

O niekoľko hodín volám, scenár sa opakuje. Zdvihne chlap, o ničom nevie, nasľubuje hory doly, jeho kolegyňa, ktorá to mala vybavovať tam nie je, a dodá, že takáto chyba sa vyskytuje v 1 % percente. To, že som objednávku skúšal niekoľkokrát ho v argumentácii nezastaví. Vidím, že to nemá zmysel, skladám telefonát.

6. telefonát

Volajú mi z Orangu, operátorka, čo to mala vybaviť, mi povie, že nič sa nedeje (pre mňa jasné, pre ňu furt nejasné), vraj to mám stornovať v predajni. Tam to spravia bez problémov a do pár sekúnd.

Idem do predajne. Znovu všetko vysvetľujem (už mi z toho mierne šibe), odvolávam sa na všetkých možných operátorov, nechcem žiaden mesačný paušál zadarmo. Chcem si len normálne zobrať mobil, zaplatiť a konečne mať pokoj s operátormi. Veď ani nepočítam, koľko som už minul na hovory na číslo 905.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Predajca je aspoň ochotný a milý, ale žiaľ sa s tým nedá nič robiť, pokiaľ sa mobil nevráti do skladu. Do systému sa nedá vojsť, urobí všetko možné, všetko vybaví, len treba čakať. Tak čakám, čakal som a určite budem čakať.

Už tomu bude týždeň odkedy som neprevzal mobil. Kuriér asi dostal : 1; spavú nemoc a doteraz spí v zaparkovanom aute aj s mojím mobilom 2; blúdivú nemoc a teraz bezprizorne hľadá a nevie nájsť sklad Orangeu 3; všetci na to kašlú a robia reklamy pre báječný Orange.

Marek Oslovič

Marek Oslovič

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

colnik, student Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu